Instagram za umjetnike i zanatlije s Aidom Redžepagić

Kako promovisati svoj brend putem Instagrama? Koliko kvalitetna fotografija može pomoći u privlačenju novih klijenata i unapređenju poslovanja?  Aida Redžepagić, nagrađivana bh. fotografkinja ...



Kako promovisati svoj brend putem Instagrama? Koliko kvalitetna fotografija može pomoći u privlačenju novih klijenata i unapređenju poslovanja? 

Aida Redžepagić, nagrađivana bh. fotografkinja podijelila je svoja iskustva i savjete sa umjetnicima i zanatlijama tokom radionica u Sarajevu, Mostaru, Banjaluci i Tuzli. 

Poduzetnici, umjetnici, vlasnici malih obrta te oni koji razmišljaju o osnivanju vlastitog brenda učili su o važnosti digitalizacije, prednosti razvijanja digitalnih vještina i korištenja Instagrama kao alata za bolje poslovanje. 

“Na radionicu sam se prijavila kako bih naučila nešto novo o izgradnji svog brenda. Svako od nas treba znati ove stvari i jedna je od krucijalnih vještina kako bi izgradili sebe kao osobe ali i za omogućavanje novih poslovnih prilika. Ove vještine su bitne zbog kreativnosti i onoga što želimo podijeliti sa svijetom, tj. našu kreativnost, kako bismo i mi i naša publika mogli uživati u tome,” Fesnim Karišik.

“Svako ko želi imati karijeru u umjetnosti u današnjem vremenu bi trebao uporedo raditi i na razvijanju vještina potrebnih za prisustvo na društvenim mrežama,” Amer Tanović.

“Zadovoljstvo mi je naučiti nešto novo od profesionalaca i što sam otklonila svoje sumnje i pitanja u vezi nastajanja i razvijanja brenda. Pozitivno sam iznenađena atmosferom radionice i poznanstvima te bi savjetovala svim mladima da se prijavljuju za slične prilike i stiću nova iskustva i poznanstva,” Azra Burić.

„Bavim se prodajom kozmetičkih proizvoda. Došla sam na radionicu da svoj profil unaprijedim u smislu fotografije, objava, kako bi unaprijedila kvalitet svog brenda,“ Ana Čuljak.

„Vlasnica sam salona za hair design. Digitalizacija je jako bitna za moj posao kako bih došla do novih klijenata, unaprijedila svoje poslovanje i što bolje plasirala svoju uslugu edukacije i svoje usluge stylinga,“ Daniela Vrdoljak.

„Ja sam ebru umjetnik, što je tehnika slikanja na vodi i bavim se ovim skoro pet godina. Digitalizacija je bitna za moj posao jer mi omogućava da predstavim što radim, također, omogućava mi da radim u miru i tišini koja je neophodna za moj stvaralački proces, a u isto vrijeme komuniciram s publikom i predstavim svoj rad,“ Tarik Zagorčić.

„Vlasnik sam privatnog obrta ARTINMEDIA i bavim se multimedijalnim dizajnom te sam došao na radionicu kako bih saznao nešto novo o predstavljanju svog talenta preko društvenih mreža. Radionica je pokazala da je to jedna budućnost u kojoj leži veliki potencijal za razvoj gotovo svakog biznisa. Radionica je bila pun pogodak jer osvještava ljude da im je potrebno da budu prisutni i na društvenim mrežama,“ Miro Pandur.

 „Obzirom da se bavim fotografijom, najviše sam se bazirala na društvenu mrežu Instagram kao promociju moje biznis ideje. Smatram da su društvene mreže veoma korisne za promociju biznisa, dosta daleko dopiru i povećavaju broj klijenata ako ih znamo iskoristiti na pravi način. Zato mislim da je ova radionica idealna prilika da naučimo dosta toga korisnog od nekoga ko ima iskustva i rezultate iza sebe, te će mi stečena znanja sigurno pomoći u boljem predstavljanju moje usluge,“ Elmina Karić

 „Zahvalan sam organizatorima na organizaciji ovakvog događaja, obzirom da je za nas mlade, koji želimo pokrenuti svoje biznise, put digitalizacije i put društvenih mreža dobar put kako se predstaviti potencijalnim klijentima, ali svakako i široj zajednici.  Današnja radionica nam je pokazala kako pravilno targetirati naše potencijalne kupce, kako pravilno odabrati publiku, kako odabrati društvenu mrežu koju ćemo koristiti u zavisnosti od toga da li prodajemo svoj proizvod ili pružamo svoje usluge,“ Alen Mešanović

U 21. vijeku digitalni pristup poslu je najbitniji i doprinosi sticanju novih poznanstava i novog znanja, pristupu klijentima, a lakše je i prodati produkt. Jednostavno, ova radionica je nešto što treba da bude i češće, pogotovo da obuhvati mlade preduzetnike i zanatlije. Osvrnuo bih se i na činjenicu da su zanati danas  nešto što stari i zapostavlja se, te ga trebamo osvježiti time što ćemo ga predstaviti kroz digitalni sektor i u tom smislu doprinjeti da bude vidljiv većem broju kupaca, da dospije na više lokacija i da bude konkurentniji na tržištu,“ Miralem Dizdarević