Filmski plakat u današnje vrijeme možemo posmatrati na dva načina:
Prvo, plakat je kreativni prostor koji dizajnerima omogućava da svoje sveukupno znanje i umijeće iskažu koristeći se fotografijom, ilustracijom i tipografijom vodeći računa da zadovolje visoke estetske kriterije i da kreirajući prepoznatljiv vizuelni identitet potencijalnoj publici približe film koji tek treba da vidi.
Drugo, treba imati u vidu da živimo u vrijeme u kojem se, zahvaljujući vizuelnoj komunikaciji, koriste različiti oblici online promocija i društvene mreže, u kojem su gotovo svima dostupne audio-video platforme pa tako i zvanični najavni filmski traileri, čime plakat postaje tek jedan od elemenata ukupne vizuelne komunikacije i kreativne strategije prezentacije svakog pojedinačnog filma.
Koliko je specifičan i raznolik evropski film toliko su raznovrsna i likovno-kreativna rješenja plakata za te filmove. Selekcija plakata na ovoj izložbi nije napravljena po kriteriju izbora najboljih evropskih filmova, ali ni po kriteriju izvrsnosti plakata. Umjesto takmičarskog koncepta i kvalitativnog poređenja, ona posmatraču nudi sasvim drugu opciju – mogućnost da vidi različite pristupe u kreiranju filmskog plakata. Moći će sagledati kreativnu svestranost i umjetničku posvećenost dizajnu filmskog plakata, vrhunske primjere filmske fotografije, majstorsku upotrebu ilustracije i profesionalno umijeće uklapanja tipografije u ukupnu kompoziciju plakata.
Specifična poveznica svih filmova čije plakate imate priliku vidjeti je da su razvijani i finansirani kroz program Evropske unije Kreativna Evropa, tj. potprogram MEDIA. Potprogram MEDIA osnovan je s ciljem pružanja finansijske podrške evropskom filmu i audiovizuelnoj industriji od faze razvoja i distribucije do promocije. Program finansira projekte koji njeguju nove tehnologije a imaju evropsku dimenziju, podržavajući tako evropski film i audio-vizuelne radove, uključujući igrane filmove, TV drame, dokumentarne filmove i nove medije pomažući im da pronađu svoje tržište i van granica Evrope te finansira edukaciju i razvojne šeme iz oblasti filma.
Bosna i Hercegovina je postala članica Programa Kreativna Evropa 2013. godine. Do danas je iz Potprograma MEDIA finansirano 98 projekata u ukupnoj vrijednosti od 1,720.000 eura. Devet dokumentarnih i igranih projekata je podržano u razvoju, dok je podršku za distribuciju dobilo više od 60 filmova. Sarajevo Film Festival sa svojim industrijskim projektom CineLink je korisnik ovog granta već pet godina.
Desk Kreativna Evropa Bosne i Hercegovine osnovan je 2015. godine za potrebe promocije Programa Kreativna Evropa unutar kulturnog i audio-vizuelnog sektora u BiH. Cilj je pružiti pomoć zainteresiranim prilikom apliciranja unutar Programa i njihovom povezivanju s partnerima izvan Bosne i Hercegovine.