Septembar uz EUIC

Zaštita okoliša, sport, mobilnost, kultura i nove vještine obilježili su naš septembar! Svjetski dan čišćenja proveli smo učenicima osnovnih škola u šumskim avanturama i potragama za blagom...

Zaštita okoliša, sport, mobilnost, kultura i nove vještine obilježili su naš septembar!

Svjetski dan čišćenja proveli smo učenicima osnovnih škola u šumskim avanturama i potragama za blagom. Također smo učili o važnosti zaštite okoliše i utjecaja naših svakodnevnih navika na našu planetu jer je #NašaPlanetaNašaBudućnost. 

Tokom Evropske sedmice mobilnosti zajedno sa građanima Banjaluke i Mostara organizovali smo biciklijade i brojne zanimljive aktivnosti kako bi istakli važnost održive urbane mobilnosti. Također, objavili smo jedno izdanje Ekopedije na temu održivog turizma. 

U saradnji sa EUNIC – mrežom kulturnih instituta ambasada zemalja članica Evropske unije i partnerima iz Banjaluke organizovali smo proslavu Evropskog dana jezika uz brojne kurseve, kvizove, informativne štandove i prezentacije u školama. 

Evropsku sedmicu sporta obilježili smo sa mladim skajterima iz Mostara i Sarajeva kako bi istakli značaj ovog sporta i zajednice. Objavili smo i dva izdanja #E2yoUth serijala uz intervjue sa Džulisom Otuzbir, mladom evropskom ambasadoricom i Benjaminom Ćengićem, mladim umjetnikom. 

Prikazujući utjecaj podrške Evropske unije za razvoj zajednica i unapređenje kvalitete života građana #EUzaBiH, objavili smo jedno izdanje Prijavite se! infografike najavljujući poziv Regionalnog vijeća za saradnju za Balkathon takmičenje. Pokrenuli smo i video kampanju #E2U koja kroz kratke informativne video materijale predstavlja rezultate podrške Evropske unije. Tokom septembra objavili smo pet izdanja #E2U s fokusom na EU Dan organske proizvodnje, Svjetski dan rijeka, dva izdanja za Svjetski dan turizma: a) Prirodne ljepote BiH b) Održivi turizam u BiH te #E2U za Evropsku sedmicu sporta.

Naglašavajući značaj zajedničkog evropskog naslijeđa te simbole, običaje i tradicije svake zemlje članice Evropske unije kao i moto “Ujedinjeni u raznolikosti” pokrenuli smo online kampanju #ClosEUp predstavljajući Belgiju i Bugarsku

Hvala vam što ste bili uz nas i ovog septembra! Radujemo se nastavku druženja i novima ktivnostima  u oktobru!